Pengikut

SemOga CepaT seMbuh..AMIN

Semalam akak telefon dan dye bagi taw yang dye sakit
Sakit pew 2 xley bagi taw la sebab masalah dalaman dulu da penah sakit dah tapi sekarang sakit 2 datang balik
Dye nak g keje pun xley...kat rumah mak yang jage dye
Sampai mak xley nak pegi mana2 kene jage akak..
Mak suruh ayah bawak pergi hospital tapi ayah nak suruh berubat care kampung dulu sebab dulu pun berubat kampung 2 yang akak baik sikit...
2 la akak ni mak suruh berpantang tapi xnak kan sekarang dah sakit balik....xnak dengar cakap macam 2 laa....
Sebab bukan mak yang nak sakit akak jugak kan...


Hehehe...ni la akak time sakit hari 2..
Mase ni dye bawu pas operation...
Sekarang anis nak balik tengok pun xboleh sebab xde cuti..
Akak xley angkat benda yang berat2 dan kene jage pemakanan..
Semoga akak cepat sembuh....AMIN

3 ulasan:

mahirahnazlim berkata...

semoga cepat sembuh ye kak :)

ciKgu GoguMa berkata...

smoga cepat smbuh akak... emmm anis sabo byk2... ag 2 mggu kite nk blk...skrg fokus muet tau...nti kim slm akak

H@rY@Ti berkata...

kakmu skt pa daa.?