Pengikut

Jalan2

hai semua..ape khabar?sihat?
hari ni penat sangat sebab anis kuar jalan2 dekat penang
lame sangat tak kuar jalan2 ni
anis kuar dengan cik H..hihi tak ley bagi tahu sape lagi pun dye
kawan rapat anis POMPUAN tau...da lame tak kuar dengan dye
tadi pun kami dalam dilema nak tengok cite yang mane satu
antara penunggu istana dan scream 4 akhirnye kami buat
keputusan nak tengok cite SCREAM 4 dekat perangin mall...
memang best giler la cite 2 cite ni tentang pembunuhan memang
menggelikan la sebab banyak darah dan
banyak aksi yang memeranjatkan dan mendebarkan yang membuatkan
anis menjerit kuat giler kalah pelakon 2...hehehe
yla mane tak nye tibe2 je serang nak bunuh
pastu tikam banyak kali pulak 2..eeiii geli..geli...
tapi memang puas hati la tengok cite ni dan tak rugi pegi tengok...


lepas habis tengok wayang kitorang pegi makan KFC dekat komtar...hahahaha
rase da lame lak tak makan ayam KFC..nyum..nyum..nyum...(kenyang)
aktiviti seterusnye pulak aktiviti yang wajib anis buat ialah jeng..jeng...
shopping...lalalala
anis ade la beli beberapa helai baju, selendang dan skaf...
emm habis berpuluh gak la beli barang2 2 semua..


anis terus balik dan anis balik naik teksi...penat jugak la tapi disebabkan cik H
ajak kuar anis pun kuar je la lagipun anis pun free
tak de nak buat ape kat rumah baik kuar...kami kuar pun dalam 6 jam je kot...huhu
tapi memang best la kuar hari ni.....
sekarang anis da penat dan anis nak tido....sekian..
selamat malam..
Zzzzzz nyte...

3 ulasan:

Miss Secreto De Amor berkata...

huh . ta ajak aku . .lala

Miss Anis berkata...

bkn dgn una la...kwn aq...

ciKgu GoguMa berkata...

huhu... shopping ag... emmmmm...