Pengikut

pelbagai perasaan yang dirasai

Bila dengar je minggu study week mesti da ingat yang FinaL eXam . Macam2 perasaan sekarang ni takut, sedey, gembira dan sebagainya. Da la sem last jadi macam2 yang difikirkan kerana tak lama lagi akan berpisah dengan kawan2 dan entah bila lagi la boley jumpa dengan diorang sebab diorang lah kawan yang paling berharga yang anis perolehi sepanjang anis belajar dekat sini. Baru2 ni banyak kejadian yang berlaku itu pun berkaitan dengan KAWAN kerana ada salah faham sikit yang menyebabkan hubungan kami renggang. Anis bukannye tak mahu selesaikan tapi anis tak tahu nak buat macam mana jadi anis diam je la sebab tak nak besarkan takut nanti jadi macam lain pulak.  Anis sedey sangat bila fikir2 balik pasal ni..anis rasa yang anis lah orang yang menyebabkan benda ini terjadi ye la orang yang selama ini rapat sangat dengan anis menjadi renggang dan anis pulak rapat dengan kawan yang lagi sorang jadi anis macam terabaikan cikit kawan anis ni. Bukannye anis sengaja buat macam tu tapi jadi tiba2 je anis rapat dengan orang lain mungkin sebab kami banyak habiskan masa bersama2 jadi hubungan anis dengan kawan yang sekatil menjadi renggang. Hari jumaat lepas anis kuar dengan dye berdua untuk habiskan mase berdua disamping tu nak luahkan perasaan masing2...kami g karOk dan yang touchingnye dye suke dengar lagu jangan kau ucap selamat tinggal mungkin sebab lirik tu ade kene mengena dengan kami pastu kami karOk la lagu tu tanpa anis sedari airmata mengalir dan selamat la anis dapat jugak cover sebab anis kalau menangis ambil mase yang lame untuk berenti. Memang terase gile malam tu pun dye luahkan dan anis sekali lagi menangis sebab anis tahu yang anis bersalah dan anis yang menyebabkan dye da tawar hati dengan semua ini. Disaat2 hari perpisahan terakhir ini masalah ini baru berlaku dulu semuanye ok saje anis pun tak tahu kenapa sekarang hal ini berlaku anis pun tak mampu nak menghalang tapi nasi da jadi bubur memang da tak ley nak buat ape da melainkan buat seperti biasa. Hal ini menyebabkan mudah saje anis mengalirkan airmata anis kalau boleh anis tak nak sedey2..Anis tak dapat nak bayangkan bila hari perpisahan itu menjelma dan takut nanti akan ada drama airmata pulak..hihi. Tapi anis rase mungkin hubungan kami akan ok tapi nak jadi seperti dulu balik mungkin susah sebab da terlambat lagi 3 minggu dari sekarang sedang menanti detik2 perpisahan yang mane telah terjalin selama 3 tahun. 
Dikesempatan ini anis ingin memohon ampun dan maaf sekiranya selama kita berkawan ni anis ada menyakitkan hati korang secara sengaja atau tidak sengaja, halalkan makan minum, terpinjam barang atau pape, mungkin ade yang tak senang dengan anis, anis minta maaf banyak2 ye mungkin anis tak sedar selama ni tapi korang banyak bersabar dengan karenah anis. Terima kasih banyak2 sebab sudi terima anis jadi kawan korang tika susah atau senang. Harap hubungan persahabatan kita akan kekal sampai bila2...insyallah..

2 ulasan:

ciKgu GoguMa berkata...

da la anis...jgn sdey2 ag... aq xslhkn ko po...aq pon salah dlm hal ni... agpon aq bkn tawar ati dgn ko... aq tetap cyg ko.. kite tetap cm dlu....ok... (^_^)

Dewi Kerinduan berkata...

bukan salah sape..hehehe bagus la udah berbaik:)korang nak makan KACANG a.k.a KUACI tak ? hahaha