Pengikut

Nice To Meet You

hari pertama kita mula bertemu
hari kedua kita berbalas senyum
hari ketiga kita hubungi diriku
hari keempat rindu semakin merindu.

tanya sama hati mengapa ku berduka
tentu jawab hati kerana diri terluka.
tanya sama diri mengapa aku tersiksa 
tentu jawab diri kerana dia tak setia.

dalam hati ader taman,
dalam taman banyak lalang,
niat hati mmg nak berteman,
tp ble pkir blik idup single ag senang.

mase mule2 kenal memang saye tak menyedari kehadiran awak 
lama kelamaan kite menjadi rapat mase  2 jugak saye tak menyedari kehadiran awak
apabila semakin rapat dan selalu bersama saye tak jugak menyedari kehadiran awak
tapi kenapa sejak dua menjak ni perasaan saye lain terhadap awak
saye rase saye mule sukekan awak
saye rase saye perlukan awak
saye rase saye nak awak disisi
tapi saye tahu itu tidak mungkin sebab semua itu sudah terlambat
mungkin hubungan kite tidak akan lebey dari seorang kawan
betulkan awak???betulkan??
mungkin kite memang ditakdirkan untuk berkawan sahaja
jadi sekarang saye perlu menerima keputusan itu
buat ape nak mengharap pada yang tak sudi
tapi saye rase bersyukur sangat sebab awak sudi jadi kawan baik saye 
dan awak salah seorang lelaki yang saye rapat dekat kolej ni
selame saye kenal awak saye senang dengan sikap awak itu
selama ini saye cube rahsiakan dari kawan2 saye tapi entah macam mane diorang dapat tahu pulak yang saye sukekan awak mule2 memang saye tak nak mengaku tapi dengan diorang saye tak boley nak tipu tapi diorang rahsiakan hal ini tak semua orang yang tahu..
kalau boley saye nak biarkan je tak nak bagi awak tahu tapi kalau awak pun dah tahu...entah laaa....bile difikir2kan balik biar lah saye dah malas nak fikir pasal ni kite pun lepas ni mungkin dah tak jumpe dah yela dah last sem kan jadi pasti nanti semua bawak haluan masing2...entah ingat atau lupe dekat saye ni...banyak kenangan yang telah kite ciptakan bersame dan saye harap awak akan ingat kenangan2 kite itu..harap awak akan jumpe jodoh awak dan saye doakan yang terbaik buat awak..saye pun akan teruskan kehidupan saye bersame dengan orang2 yang saye sayang walaupun awak tiada di samping saye.....
mungkin awak akan menjadi orang terakhir yang saye suke buat mase sekarang ni sebab saye lebey suke bersendirian dari berteman..
selamat tinggal kawanku tak mudah untuk aku pergi..bila wajahmu sentiasa dihati ini..


4 ulasan:

Miss Secreto De Amor berkata...

peh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! taleh blah !

ciKgu GoguMa berkata...

sungguh romantic miss anis kite ni...huhu..luahan yg menyentuh perasaan...

nelly berkata...

so sweet !
romantik sangat !!

Dewi Kerinduan berkata...

ache ache dilamun cinta kew..?huahuahua