Pengikut

Penjaga Kedai Topup

Assalamualaikum....salam sejahtera...ape kahabar?hihi
entry anis kali ni pun tak de yang menarik sangat
cuma anis nak bagi tahu yang hari ni satu hari anis BZ..dari pagi sampai la malam
anis sebenarnye tolong anak kawan ayah A.K.A family angkat anis
diorang bukak kedai topup disebabkan hari ni anis tak de buat pape dan kaki k.awin pulak kene hempap dengan kayu jadi k.awin ajak la anis g teman bukak kedai selalunye mak k.awin yang tolong jage kedai same tapi mak k.awin pulak g alor star umah sedare dye...anis pun dengan baik hatinye g la tolong jage sekali...hihi
anis dari pagi sampai malam BZ je sebab ramai pelanggan..k.awin pun ajar anis cara2 nak topup jadi senang la anis nak topupkan tak la susahkan k.awin yang sakit kaki 2...tapi ade gak kalau lelaki yang datang 2 ramai anis suruh jugak k.awin yang layankan..hihi malu la katekan...duk kat kedai k.awin ni tak bosan sangat sebab de astro jadi ley la layan....pastu asyik makan lak 2...huhu mane la tak gemuk...tapi tadi anis de tersilap nak topup de dak laki 2 dye nak topup rm5 tapi anis tersilap g topupkan rm3..hihi pastu ley lak dye datang balik kedai dan cakap 'tadi saye topup rm5 nape topup masuk rm3 lak..anis pun mintak maaf la sebab tersilap tapi dye dengan baik hatinye tambah lagi rm1 tuk jadikan topup dye rm6....lepas 2 anis memang berhati2 la bile nak topup takut nanti tersilap lagi..memang penat tapi best sangat...


tadi pun ayah k.awin yang anta anis balik rumah sementara 2 nak melawat abah same...abah pun pagi tadi g X-RAY pinggang abah terlari sikit 2 yang abah nak jalan pun sakit dan berhati2 bile nak bangun...doktor de bagi ubat sapu tuk sapu kat pinggang abah 2....insyallah abah tak de pape...tapi risau gak bile nanti tinggal abah sorang2 sebab tak de sape yang nak jage...


7 ulasan:

ciKgu GoguMa berkata...

akak topup maxis rm6 de x????

fuuyooh berkata...

salam kenal.. hehe..
Alien comolot

aQimie Ceplos berkata...

hahah !! KALAU 3 ringgit tak pe..
cube kalau 30 ringgit? hah. ayok.. HAHAH

Miss Anis berkata...

hihi....law 30 mknenye tongkat dagu laa nk mmbyr blik.....

aQimie Ceplos berkata...

hahahah.. tahu tak pe ;)
tp xpe, pengalaman tu ;D

nelly berkata...

ada gak kerja nak dibuat ^^

SITOT berkata...

saye pon jual topup !! heee~~ keje sementare ~