Pengikut

ketam masak lemak cili api

perggghhh memang terangkat la..
sedapppp...lame giler tak makan
sekarang baru dapat makan
2 pun anis suruh abah beli dan mak masak
anis kalau dapat makan ketam ni memang tak ingat dunia laa...
ketam ni merupakan salah satu ubat anis kalau anis demam
bile demam je mesti cari ketam dan dapat makan terus baik..
kadang2 sampai berebut2 dengan akak dan adik ye la semua
pakat suke ketam...tapi anis la selalu dapat makan lebey..hihi
xaci kan sepatutnye anis kena mengalah kat adik tapi ni terbalik lak adik mengalah dengan akak...










mesti korang yang tengok ni pun terliur kan..hehe.
maaflah anis makan bagi habis tak tengok kiri kanan dah...
lain kali anis buat anis bagi kat korang rase sorang cikit ye....
hihi macam la boleh bagi rase kan...
selamat menjamu selera

5 ulasan:

Fina Fento berkata...

aum..sedapnyaaaaa..

EyChA berkata...

haish,sedapnyerrr, waah,nampaknyer,ubat nie tak terdpat kat farmasi ponn hihi :)

Miss Secreto De Amor berkata...

huh . . .dmpai terbau - bau aku kat cnih . . .

shah-kayrul berkata...

terliur tengok ketam nie....ari tue pernah masak sup ketam, tapi dapat ketam busuk la plak...terus fobia nak makan ketam sampai sekarang

nelly berkata...

lapar tetiba !!