Pengikut

keanak-anakan

ai2 semua..selamat malam
malam ni macam mane sihat?sudah makan?
ade yang tengah study kan jadi selamat menstudykan diri ye..hihi
good luck pade semua yang tengah final exam..

malam ni anis jadi hepi semacam je..huhu
bukan nye ape tapi entah la malam ni mood gila2 sudah mari..
adik dan abah pun melayan je anis ni
yela malam ni anis asyik acting like a child....wahhh
bila lagi kan nak bermanja2..dengan adik pun kadang2 suke bertengkar jadi nak gurau2 pun jadi malas tapi entah mood dye pun ok kot 2 yang ley layan anis...abah pun tengok tergelak je...
disebabkan anis ni teringin nak ade abang jadi anis panggil la kat adik 'abang' sebab dye besar pade anis..kalau orang tengok pun dye macam abang sebab besar pade anis dan akak..
dah lame tak mesra2 macam ni dengan adik...
adik ni pun dari tadi tak berenti2 makan je naik penat dah tengok dye
bile la agaknye nak kenyang...kalau boley semua makanan dye nak habiskan..
pening2 tengok adik ni.....janji dye bahagia sudah la...hihi

4 ulasan:

Miss Secreto De Amor berkata...

kakak yg SWEET sgt . . hahaha

ciKgu GoguMa berkata...

huhu... mnje sgguh akak kite ni..hihi...

Dewi Kerinduan berkata...

abg..ehh adikk ;p

aLieF si Muncung ManiS berkata...

haha..anis nak jadi adik saya tak?? saya teringin nak ada adik..tapi saya tua setahun je dari anis..boleh kan??? kan?? lepas ni kita manja2 k..haha..kidding..