Pengikut

Abah demam

tadi pagi tibe2 je abah kol dan cakap yang abah demam dan suruh anis dan adik datang rumah sebab abah tak larat lagi pun tak de orang yang nak jage..anis ingat nak datang rumah abah hari rabu tapi dah tadi abah suruh datang jadi datang la tak perlu la nanti abah nak datang ambik anis..tadi nak datang rumah abah selamat kawan mak yang tolong hantarkan..
mase anis dapat panggilan dari abah dan abah bagi tau yang abah tak sihat dan tak larat hati anis dah berdebar2 dah takut jadi ape2 kat abah sebab sebelum ni abah tak pernah kol pun bagi tau kate demam or sakit kecuali kalau anis tanye baru abah bagi tau..terus la anis ajak adik datang rumah abah, time 2 macam2 dah anis fikir takut benda buruk yang berlaku...alhamdulillah anis tengok abah sihat sikit time kami sampai sebab abah kena cucuk 2 jarum kat tuttt...hihi..tapi doktor pesan kalau tak baik abah kena p hospital untuk buat pemeriksaan lebih lanjut...anis akan jage abah sampai abah baik...mudah2an abah cepat sembuh..amin.

2 ulasan:

Dewi Kerinduan berkata...

moge abah cepat sembuh..

ciKgu GoguMa berkata...

hope daddy u copat sembuh...