Pengikut

GeMbiRa @ sEdiH??

Hai semua...salam 1 malaysia

ape yang dikatakan tentang gembira dan sedih ni???
Haaa ni la yang anis ingin katekan melalui ape yang anis dapat rasekan melaluinye...

GEMBIRA kerana kau selalu disisiku  disaat kau kuperlukan
GEMBIRA kerana namaku selalu meniti dibibirmu
GEMBIRA kerana wajahmu yang selalu ku terbayangkan
GEMBIRA kerana kaulah segalanya untukku
GEMBIRA kerana kau ditakdirkan untukku
GEMBIRA kerana kau yang aku sayang
GEMBIRA kerana kau selalu mencintaiku sepenuh hatimu

SEDIH bila kau tiada disisiku
SEDIH bila kau pergi meninggalkan diriku ketika aku memerlukanmu
SEDIH bila kau ucapkan kata perpisahan
SEDIH bila kau bukan tercipta untukku
SEDIH bila kau tidak dapat memahami hatiku yang inginkanmu
SEDIH bila kau memilih dirinya dan bukan aku
SEDIH bila kau tidak mengaku jujur padaku
SEDIH  bila kau tidak memikirkan ku

Bila duduk sendirian ni macam2 la idea ade walaupun ade yang merepek2..
Seperti entry anis kali ni gembira atau sedih
Setiap orang pasti ade kisah gembira dan sedih kan...
Gembira bagi yang mempunyai kekasih hati sedih pula bagi yang terputus kasih...
Cewahhh pandai lak anis berkata2 malam ni..
2 la sambil layan lagu jiwang  2 yang sampai jadi macam ni...
Ape yang kite selalu harapkan tak semestinya menjadi kenyataan dan kite harus terimanye dengan hati yang terbuka walaupun ade yang akan makan hati..
Anis hanya mampu menunggu dan menunggu saje kalau si dia boleh menerima anis seadanya sudah cukup baik buat anis sebab susah nak cari orang yang sanggup menerima kite ape adenye..segala baik buruk kite..
Macam tengah bersedih je anis ni kan tapi xde la anis biase je selagi tiada ape2 yang berlaku anis akan cool je buat macam xde pape yang berlaku..merindu tanpa kata...
Bila berhadapan dengan dye kalau anis duk cover2 nampak sangat yang anis ni terlebey suke kat dye jadi baik anis buat macam xde pew yang berlaku kan??
Biarlah HERO anis datang dengan sendirinye tanpa dicari...hahaha ley lak cam 2 kn??

spew ek orangnye???

1 ulasan:

Miss Secreto De Amor berkata...

Babe , so scary la dis pic . . hahaha
Skeleton . . .