Pengikut

S.A.K.I.T

hai2 semua..
emm...anis sakit laa....
da dua hari da sakit..
nak tahu ke sakit ape?
GASTRIK
hihi...xla teruk sangat kan saje je anis nak wat teruk
tapi anis da makan ubat dan da sapu minyak panas da
sakit memang sakit tapi nak buat macam mana
salah sendiri kan 
bukannye anis xmakan, cume sebab 
makanan 2 yang salah..hihi
anis de tipon abah dan ngadu la cikit kat abah
nak tahu x abah kate pe??
abah kate 2 la asyik makan megi je mau ke xsakit
mak pula kate yang 2 la suke makan pedas sangat kan da sakit
betul jugak kate mak 2 sebab anis suke makan pedas
anis xley makan pedas tapi makan jugak 
xingat yang diri 2 sakit
da la dengan gastrik lepas 2 sakit lak dada 
nak nafas pun rase cam susah....
emm nak buat macam mana da xdengar cakap sangat
diri la yang kene tanggung..

2 ulasan:

Miss Secreto De Amor berkata...

bukan Mmg ske wat trok ke ? hahahahhaa

Eyda Dania berkata...

2 la dgil sgt bdak kcik ni..len kli jge kshtn tw..miss secreto...tlong jge anis elok2 k..=)