Pengikut

selamat tinggal

aLo2...anis sedey ek..
ape yang nak di sedey kan 2..
4 hari je pun....bukan lame sangat pun
biar je la...tinggalkan kejap je
nanti balik pegang dan belai la 24jam..
mesti korang tertanye2 kan pasal ape dengan anis ni...
sebenarnye xde pape pun cume nanti anis balik kolej anis xbawak balik
laptop 2 je...yla esok da nak balik kolej lepas 2 hari sabtu da nak balik rumah balik
kan kejap je xboleh nak on9...hihi
anis ni asyik balik rumah je bukannye dekat PENANG dengan NEGERI SEMBILAN 2.....
jaoh oooo...tapi anis balik ni pun sebab nak anta barang nanti bile cuti sem xnak susahkan
abah g ambik anis...lagi pun barang anis da banyak bawak balik
tinggal cikit je lagi barang yang tinggal....da last sem kan jadi semua barang kene la bawak balik
hari sabtu ni sebab da cuti sem 2 yang kene balik jugak...huhu

selamat tinggal rumahku
selamat tinggal lappyku
selamat tinggal BB ku
selamat tinggal Berry n MimOt ku
selamat tinggal mak n abah
selamat tinggal akak n adik
selamat tinggal BLOG n FB

3 ulasan:

Mas-Azi-Mah berkata...

hati2 duduk jauh tu.. hehe

dah last sem ye? best nyeeee!

~MiZz Azz!an+!e~ berkata...

hahaha...dua hari tnpa laptop..pasti sedyh..heheh

ciKgu GoguMa berkata...

gud bye to all...(^_^)