Pengikut

Tahu Tak Rindu Ni !!!!??

video

Sapa2 nak belajar ABC ley la datang jumpa belajar dengan
dia.hehehe budak ni namanya FENDI berumur 7 tahun.
Dia ni masa anis balik THAILAND dia tak berapa nak cakap
sangat sebab dia ni pemalu, tapi bila dah lama2 tegur dan cakap dengan
dia mula la dia tunjuk perangai dia yang sebenar Banyak cakap,
suka buat lawak, manja.
Sampai nenek dia suruh dia berenti buat perangai macam tu sebab
kalau dengan orang lain tak pula dia buat perangai macam tu.
Anis ingat lagi masa anis nak balik penang, masa anis balik rupa2nya
dia MENANGIS hahaha kelakar pulak rasa yela bila anis pi sana
balik anis tanya dia tak mengaku tapi nenek dia yang bagi tau.

Rindu gila sama ini budak
Rindu mau peluk2
Rindu mau gurau2
Rindu mau tumbuk2

HArap2 dia belajar elok2 dan kalau ada kesempatan
anis nak sangat balik sana nak jumpa dengan adik beradik yang
lain.....Anis dekat sana ada ramai sangat TOK NEK kadang2 pening
jugak nak panggil yela sat gi panggil TOK NEK ni TOK NEK lain
pulak yang terasa..hihi

<3 ^_* <3 rindu sangat dekat semua orang


Cincin ni FENDI tikam dan dia bagi dekat anis dan kak
anis masih simpan lagi kenangan dengan dia.


Bersama TOK NEK DA , SYAFINA dan cucu tok nek
NABILA SOMSIDA KARASI


TOK NEK NGAH dan TOK NEK ( lupa nama) hehe



TOK NEK SU dan TOK NEK LANG



KAK PAH dan TOK NEK LANG

Sebenarnya ramai lagi TOK NEK anis tapi malas la nak uplOad
nanti orang jemu pulak nak tengok....huhuhu

SEKIAN...


3 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

bestnya,,,ada big family

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

dh name budak2 kan.. mesti perangai cm ni.. bijak2 :)

Messy Girl berkata...

eh..bukan kaki upload ka? hahahahha