Pengikut

SAKIT

Pening, batuk dan demam
Demam dah baik, cuma pening dan batuk ja tak baik2 lagi.
Ubat ?? em mesti la kena paksa makan...hehe
Tapi anis dalam duk batuk2 ni ubat batuk
sudah semestinyalah tak makan..heee tak tau kenapa ubat
batuk ni susah sangat nak makan. Kalau orang lain tu ada jugak suka
makan tapi anis ni tak pernah nak sentuh walaupun duk kena marah.
Hari ni seharian anis tidur lepas makan ubat sekarang ni boleh tahan
baik sikit la, mana tak nya sempat lagi ONLINE..hihihihi

Mintak2 esok keadaan anis bertambah baik la sebab esok anis
nak belajar bawa kereta takut nanti terganggu pulak. Hari isnin
pun anis dah tak sihat jadi hilang fokus sikit la bila time bawak kereta
tu tapi mujur la cikgu yang ajar tu sungguh SPORTING sebab
dia pun tak sihat jugak...hihihi tapi dia dengan anis macam dah
kenal lama siap boleh duk buat lawak2 dan gelak2 lagi time duk bawak
kereta tu. Dia cina LELAKI..huhuhu

Esok lagi sekali nak kena pi belajar kereta, hari isnin tu anis dah
bawak sampai jalan raya dah tapi esok ni tak tau la macam mana pulak.
Mudah2an esok anis bertambah sihat dan tak hilang fokus
tapi yang sangat2 menganggu anis ni ialah BATUK.....

1 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

anis jgn lupa mkn ubat k