Pengikut

Baju kurung di Uptown Perda


Mai2 pakat mai beli baju kurung, jubah ada seluar jeans lelaki perempuan
pun ada macam2 saiz ada....sapa2 yang ada berdekatan dengan
UPTOWN PERDA
datanglah mai beli...Dah nak dekat bulan puasa ni janganlah lepaskan
peluang mari beli..Semuanya fashion terkini macam2 jenis ada cuma mai
pilih dan beli saja...hihi Murah2 saja harga boleh runding lagi.
Haa kalau korang nak beli korang nampak tak gambar kakak tu dengan
anis tu...dia la yang jual baju kurung kat sana..kain dia memang
kain elok punya tak menyesal kalau korang beli
sekarang ni pun dia dah jual banyak baju yang sudah jual sampai
stok pun habis dan tak lama lagi baju yang lagi terkini akan
dijual jadi jangan lepaskan peluang anda ok datang beli...
hanya di UPTOWN PERDA. Anis pun beli dah baju yang
terkini dan memang cantik2 belaka...
Anis pun tak sure lagi anis nak tolong jual atau tak
sebab tahun lepas anis tolong jual jugak...best jugak la
dapat meniaga ni....

3 ulasan:

syairahmohdanuar berkata...

rajinnya tolong jual..hihi :)

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

aah..nt buleh p tgk..nak puasa dah,..

Miss Anis berkata...

dtg jgn xdtg beli...hihi