Pengikut

Cha-lung, Satun, Thailand

Walaupun kesana dengan ' niat ' di hati untuk menjaga nenek yang tengah sakit tapi kami juga sempat keluar jalan2 sebab masa tu nenek tak sakit teruk.

Ni antara gambar2 yang anis boleh tunjukkan masa anis di sana


Ni dekat ( chebilang ) hari NAT 


ni masa balik kami naik COLAE


Tok ayah bawa pergi pantai *lupa nama pantai tu *


Bersama dengan Tok Su kesayangan.....


Peace ^_^


Dengan Tok Ndak yang kuat buat lawak sampai nak pecah perut


Dengan FENDI budak banyak cakap



sempat lagi pose atas keta ni 



CHA-LUNG jalan nak masuk rumah nenek



Ni mak bawak jalan2 kaki tengok kawasan lepak mak masa kecik

 





Naik kereta ni dengan malu, jakun dan mukaku SUNBURN banyak hari
jugak la ambik masa nak kembali ke warna asal. 2 la ' keperakan '
sangat nak naik kereta ni kan dah sunburn boleh pulak jadi
macam anis pakai cermin mata. Kawasan yang paling ketara dekat
belah mata, hidung dan pipi. Jenuh tempek kat muka timun, tomato
dan aloe vera semua ni mak yang tempekkan. 

Lepas baik penang baru mukaku kembali ke warna yang asal..
apa nak buat...hiihi tapi tu semua kenangan yang terindah..

Tiba2 teringat dan rindu pulak dekat arwah nenek


Al-Fatihah

4 ulasan:

hafiz hafizol berkata...

muka anis ade iras2 muka arwah.. tazkiah

Miss Anis berkata...

yke....trima kasih....

Sarah Mohd Saleh berkata...

cian nenek awk.smoga die sntiasa shat ;D

Miss Anis berkata...

die da xde la.......maceh yew...