Pengikut

Mahu Jumpa Mereka ini


ANIS, NURUL, MIRA, PIKAH

Lama sungguh tidak berjumpa diorang ni...
Mungkin hujung bulan ini akan berjumpa..
yeaahhhh2
Kalau tak nak jumpa dah lama tapi sebab
anis balik siam jadi tak dapat nak jumpa lagi la.
Tapi lepas ni pasti dah boleh jumpa sebab anis
dah tak ada hal dah...hihihi
lagipun kami semua nak jumpa sebab kawan anis 
PIKAH dia sudah mau kawin la...lagi 2 bulan ja
lagi jadi kami nak keluar la sebelum dia nak jadi bini
orang...emm kawin anis MIRA dia pun dah kawin dan sekarang
dia tengah pregnant anak kedua, anak dia yang first dah meninggal
sakit apa anis tak pasti.. yang NURUL pulak tunangan orang
tak lama lagi dia pun nak kawin jugak, tinggal anis sorang je la yang
belum kawin.,....hihihi

2 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

anis bila lagi yeee?

Miss Anis berkata...

hehe tu la pasal.....xtaw bila....