Pengikut

Itulah gunanya FACEBOOK

Tak kira jauh atau dekat semua boleh berkenalan, berkomunikasi,
boleh semua la...Sebelum ni anis tak tau pulak yang adik beradik anis
kat siam tu ada FACEBOOK hahaha ingat diorang ni kuno sangat ka...
tapi bila anis tanya tau tak pasal artis2 korea..emmm tak adO yang tau pun..
Tapi tak apa la kan bukan jadi masalah pun.
Yang sukanya anis ni sebab kalau nak tahu tentang family anis kat
sana senang je ONLINE FACEBOOK haaa kan senang....
Sekarang ni macam2 teknologi yang kita boleh guna untuk mengeratkan
hubungan kekeluargaan tapi anis nak ajak diorang buat SKYPE tapi
tak tahu pulak walhal senang je pun kan....


Namanya MUNIRAH a.k.a MAK SU
dia la orang 1st yang anis dapat tau dia ada fb, dia ni
boleh cakap melayu tapi kadang2 kalau nak chat dengan dia kat
fb memang susah sikit la sebab dia tak berapa faham dan tulis dalam
bahasa melayu. Kalau dia tulis siam mak yang akan tolong
translate...


Ni namanya LILI anak tok lang dia ada kembar


Ni la kembarnya...cuba teka dia yang mana satu??
haa mesti kOnpius kan??hehhe
yang kiri tu namanya LILA  dan yang kanan tu namanya LILI
LILA tu kakak dan LILI tu adik...
kalau dulu memang anis kOnpius la yang mana satu kakak
dan adik tapi bila dah besar ni dah dapat beza.
Anis pun baru dapat tau je yang diorang ni ada FB...


Ni namanya KAK CIK


Ni namanya NONGNA adik kepada LILI dan LILA


Ni namanya anis tak ingat tapi anis panggil MAK SU

Walaupun jauh beribu batu tapi dengan adanya FB atau apa
saja alat komunikasi pasti hubungan kekeluargaan tu akan
terus terjalin...Anis pun boleh tahu khabar berita mereka di sana.

3 ulasan:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

facebook medium trbaik mengeratkan silaturrahim

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

anis pndai ckp siam x?

Miss Anis berkata...

pandai2 skit2 jew.....hehe mak pandai laa...