Pengikut

JAntung Hatiku



ABD SHUKOR BIN MOHD ISA

Aaippp2 sarjan misai...hehehe muka nampak garang tapi
dalam hati ada taman...hahah opsss tak da la gurau ja..
Ni la jantung hati anis selain mak..
Memang muka ayah nampak garang tapi ayah adalah ayah yang
paling paling baik sekali tau nak marah pun susah tapi
kalau dah marah tu tak tau nak kata la.

Belum terlambat lagi kan untuk anis ucap
SELAMAT HARI BAPA

Luaran nampak macam garang orang nak dekat pun rasa takut
betul tak? betul kan? tapi kalau dah kenal ayah anis orang tu tau la macam mana.

AYAH,
Tak garang tapi tegas,
Tak pernah pukul anak2,
Jarang nak marah anak2,
Anis manja dengan ayah,

Kalau dengan ayah apa yang anis nak mesti akan dapat
selagi tak dapat lagi tu anis akan mintak..hihi teruk kan perangai.
Tapi ayah kalau anak nak apa2 mesti dia akan usaha juga bagi
kita ni puas hati.
Sesetengah orang tak percaya pun ada kata ni ayah anis ye la
ayah anis kan gelap sikit tapi anis peduli apa janji anis tau ni ayah
anis..ada ku kesah...
Hari tu ada la anis terjumpa dengan kawan tempat ayah anis kerja
boleh dia tanya ayah ' ni anak hang ka??awat lain putih '
ayah kata ' ye la dia ikut mak dia putih '
lepas tu anis senyum je la....
Sekarang anis jarang sikit duduk dengan ayah sebab anis duduk dengan
mak tapi anis balik juga duduk dengan ayah.
Anis duduk dengan mak sebab anis duk tolong mak buat
karipap kalau mak sorang susah pulak nak buat sebab nanti tak ada
orang nak tolong..



ABAH TETAP NO 1 DI DALAM HATI KAMI TAK ADA SIAPA
DAPAT MENGGANTIKAN TEMPAT ABAH..
SAYANG ABAH

Anis juga nak ucap selamat hari bapa dekat seseorang yang
sudah menjadi sebahagian daripada keluarga kami.

1 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

selamat hari bapa