Pengikut

Geram ! ! !

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Bodoh ! bangang ! jebon ! mangkuk !
ni memang anis dah geram ni 
tak pasal2 nanti kuar macam2 ayat pula kat sini..
Semalam anis dengan adik bergaduh ada la 
pasal sesuatu tu tak sangka lak jadi besar
anis memang geram la.
Rasa macam malas dah nak tegur atau cakap
dengan dia biar je anis nak buat
tak tahu je sebab nanti akan menyakitkan hati
saja. Memang la air yang dicincang 
tak kan putus setiap adik beradik pasti akan
ada pergaduhan kan?
tapi tak la sampai nak putuskan pertalian
persaudaraan, anis memang kalau merajuk
lama tapi kalau adik bercakap
dengan anis takkan la anis nak buat
tak tahu lak kan nanti jadi lain pulak.

Anis kalau gaduh dengan dia memang airmata
akan mengalir la sebab dia tu jenis kasar
dan memang kuat melawan
kadang2 anis rasa benci dan meluat dengan
perangai dia tapi dah nama pun
adik beradik kena terima jugak la kan.
Anis pun tak tahu lagi semakin besar perangai makin menjadi2
bila dia nak berubah pun tak tahu la.
Memang akan sakit hati kalau gaduh dengan dia
memang la kadang2 perangai dia O.K kadang2 K.O.


malas nak cakap banyak nanti akan bertambah sakit hati je..

~ Pinkystorymory ~

4 ulasan:

Messy Girl berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Miss Secreto De Amor berkata...

trase aku sbgai ADIK . .haha
dah2 jgn sedih2 k

Miss Anis berkata...

hahaha itu lain cerita la.....
sabar je la...

echa berkata...

hazama terbaik:)♥