Pengikut

Like KPOP ! ! !

Assalamualaikum dan semoga dirahmati selalu

entry anis kali ni berkenaan dengan KPOP 
apa itu KPOP? KPOP ni mesti ramai yang dah tahu
kan iaitu korea pop..
anis pun memang minat la dengan artis2 KPOP ni
sebab artis2 dye semua comey2 dan hensem2 belaka..hihi
lagu2 diorang memang best la dan tarian yang mereka
tarikan pun best...
Cerita2 korea pun best kalau korang nak tahu korang
tengok la dekat channel 391 KBS WORLD 
kat situ memang tayang cite korea la yang anis suka tengok ialah



Music Bank


Babyface Beauty


2 Day 1 Night


Boy Over Flower


Happy Together


Let's Go Dream Team


Oh My School


Smile Again

ini antara beberapa cerita yang anis suka tengok
macam2 cerita lagi yang kita boleh tengok dekat
KBS WORLD ni...
semua pasal cerita korea, lagu2 korea ataupun permainan yang
artis2 korea sertai....
memang layan habis la dekat channel 391 ni...
tapi kalau korang nak layan lagu2 korea
korang boleh tengok dekat channel 705 HITZ
pukul 2.30 - 3.30 petang memang diorang tayang lagu2 korea.
Ok la setakat ini saja la entry anis kali ni
mesti ada yang tak minat dengan KPOP ni kan
tapi nak buat macam mana kan hak masing2 untuk meminati sesuatu.

~ Pinkystorymory ~

3 ulasan:

은혁 애인 berkata...

Wow ~!
Kpop Lover ~!
Same with me ~!^^

HALIM berkata...

Best layan variety show korea..sampai tergolek2 depan tv tengok oh my school..haha!

Miss Anis berkata...

kan2 best kn........hehee