Pengikut

Juara AF9

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Ai semua pasti semua dah tahu kan juara af9
milik HAZAMA ! ! yeahhh
anis memang dah jangka dah yang hazama akan 
jadi juara. Semalam hazama nyanyi lagu
pukau - tomok
cinta teragung - hazama
memang anis suka la dengan lagu cinta teragung tu.
Tempat kedua milik LENA
Tempat ketiga milik FINA
Tempat keempat milik AZRI

Papa pun Hazama Kawtim....

video

ni lirik lagu cinta teragung
lirik lagu ni pun mendalam la..
Memang patut la hazama menang setelah penantian
selama 5 tahun untuk mendapat ilmu
dekat dalam AF ni.
Harap2 selepas ni hazama tidak lupa diri,
bangga diri,jangan lupa daratan, jangan poyo dan lupa asal usul
seperti yang dikatakan oleh Hattan dan Kak Ogy.
Biar lah orang nak kata papa pun dekat
hazama yang penting dia dah tunjukkan bakat dia
yang dia boleh pergi jauh dan jadi artis yang serba boleh.
Rugi dia tak dapat masuk af dulu.

pak lang kawtim


Juara AF9 HAZAMA

~ Pinkystorymory ~

1 ulasan:

sYafIk-wAy berkata...

aku suka gilas sama itu suara HAZAMA