Pengikut

Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Walaupun perkenalan kita 3 tahun yang lalu hanya sekejap tetapi anis rase bertuah sebab anis dapat berjumpa dengan mak G..Mungkin mak G rase yang anis ni pilihan die tapi sudah tiada jodoh antara kita dan kita pun tak boleh nak menghalangnye. Hari perkahwinan mak ngah la yang merupakan hari pertemuan kita, mase tu anis belum nampak G tapi mak G yang terpikat kat anis (wahhh) untuk menjodohkan G dengan anis dan menjadikan mak ngah orang tengah supaya kita dapat berjumpa dan berkenalan. Di sebabkan kesibukan anis dan G hubungan kita semakin renggang dan anis akur dengan semua itu. Anis dapat mengenali G sudah cukup buat anis dan baru2 ni mak ngah bercerita yang G dah bertunang dengan pilihan hati G sendiri mase tu memang anis terkejut sebab tak sangka akhirnye G da ade pasangan hidup. Mak ngah siap perli2 anis lagi tau tak mak ngah kata terlepas anis nak kawin dengan G kan bagus kalau anis yang kawin dengan G tapi anis kata la da tak jodoh nak buat lagu mana.

Terima kasih juga sebab G masih lagi mengingati anis dan G pun masih tanye tentang anis dekat mak ngah. Insyallah kalau tak de hal yang menghalang majlis perkahwinan G mungkin anis akan pergi. Anis doakan semoga G dan pasangan bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat dan anis tahu banyak dugaan yang telah menimpa diri G sepanjang pertunangan G ni tapi anis harap G tabah dalam menempuhi semua ini..

Tak lupa juga kepada abg ujang dan akak yana yang selamat di ijabkabulkan pada hari jumaat yang lepas. Semoga anda berdua bahagia hingga ke akhir hayat..Amin.

3 ulasan:

ciKgu GoguMa berkata...

huhu... moga si dia b'bahagia... n miss anis...aq doakan ko dpt jmpe teruna idaman ko...hihi

Miss Anis berkata...

hahahha TQ cik aina...aq hOpe ko pOwn same....^_*

aleen aiden berkata...

wuuu sedihnye..klo alin xtaula cukup kuat ke x nk pergi majlis tu nanti.huhuh