Pengikut

imbas kembali kenangan bersama

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Tadi mase tengah makan malam (malam kew..huhu) dalam tengah makan tu tibe2 terkeluar pulak cite time sem 1. Rase lawak pulak bile masing2 bercerita, yela nak kenang balik detik2 pertemuan kerana sekarang akan menghampiri dengan perpisahan.

Macam2 la yang keluar tambahan tentang pengalaman yang menyeramkan iaitu dekat hostel kami iaitu ixora tempat tu memang berhantu la dan tiap2 malam mesti je ade yang kene kacau, histeria dan macam2 lagi la. Dan bile kami takut mesti kami akan panggil ayang untuk teman kami dekat rumah. Rumah tu 4 orang yang duduk iaitu anis, una, aina dan syuhada, rumah kami ni selamat la tak penah kene dengan semua2 tu tapi syuhada pernah la kene kacau tapi dye buat tak tahu je.

Bile di ingat2kan balik memang semua tu kenangan yang tak dapat di lupakan dan akan di ingati kerana dari sem 1 la kami dapat kawan2 dengan lebih ramai dan kenal dengan lebih dekat lagi. Walaupun dulu malu2..hahhaha tapi sekarang tidak. Tetapi kenangan manis lebih banyak dari kenangan pahit, seperti mandi kolam same2, pernah jugak tak mandi pegi kelas sebab air tak de, kelam kabut siap2 nak pegi kelas, bile malam tido peluk2 sebab takut dan macam2 lagi la tapi memang best sangat first time lak tu duduk berjauhan dengan family dan dapat pulak kawan2 yang sekepala dan gila2.

Walaupun de jugak pelbagai perkara yang berlaku tetapi kite semua tetap bersama dan diharap yang hubungan kite akan kekal sampai bile2 dan tak mudah untuk anis melupakan korang yang menjadi tulang belakang untuk anis teruskan pembelajaran disini.

Terima Kasih Banyak2 Sebab Sudi Jadi Kawan Anis.
B – 03 – 09

1 ulasan:

ciKgu GoguMa berkata...

haha... kenangan sweet sgt2... malu2 diawl p'knln... pas2 cm antu...huhu... keep all memory don't 4get....(^^)~~