Pengikut

Anis Merajuk ! !

Assalamualaikum dan salam sejahtera


1.45 a.m

Mak : Lapar la nak makan nasi...
Kak : Nasi ada sikit ja tapi lauk xda
Mak : Goreng telur da la..
Anis : nak jugak....tapi telur xley makan...buat la nasi goreng
Kak : Malas aku hang buat la sendiri
Anis : (diam maknanya merajuk)

Boleh pulak pagi2 buta lapar nasi...huhu...tapi macam mana pun kakak buat jugak nasi goreng untuk anis, kakak buat nasi goreng kunyit ayam kesukaan anis tu pun mak yang ajar buat. Anis memang kalau anis nak tapi tak buat memang anis akan merajuk, anis merajuk bukannya suka2 atau saja2 tapi dah semulajadi memang anis macam tu anis tak tahu nak hindar macam mana.

2.15 a.m

Nasi goreng siap dimasak oleh kakak

Mak : angah mai makan, along da siap masak nasi goreng
Anis : (diam) walaupun nak makan
Kak : mai la makan cepat
Anis : pura2 nak g tandas...hehehe
Kak : mai la makan sedap ooo aku buat
Mak : p la makan along buat nasi goreng kunyit tu...

Kakak siap hidang atas meja lagi cuma tunggu anis nak makan je..hehehhe...kira baik la hati kakak sebab dalam tak mahu masak tapi masak jugak...anis makan sikit je pun sebab mengidam nak makan....hahaha

P/S sekarang ni anis kuat makan pulak...adoiii

~ Pinkystorymory ~

2 ulasan:

Miss Secreto De Amor berkata...

hai ,tu pun mrajok ? gedik tol .haha

bee2312 berkata...

selagi boleh merajuk kita merajuk..heheheheh