Pengikut

Bosan...bosan...bosan

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Anis tak tahu nak buat ape dah ni
duk kat rumah bosan tak tahu nak buat ape..
Dah la demam ni susah nak baik
jadi nak buat ape pun tak boleh kena duk kat dalam uma je
Kawan2 yang lain semua dah apply keje dan
ade yang da dapat.
Tapi anis ni masih tak boleh buat ape2..
Anis nak ucapkan selamat menjadi cikgu kepada
kawan2 anis yang sekarang ni tengah praktikal
jadilah cikgu yang baik ye...hehehe
Ape yang anis nak buat untuk hilangkan bosan ni..

P/S bila nak sembuh...

~ Pinkystorymory ~

3 ulasan:

Miss Secreto De Amor berkata...

aku lg bosan , dhla keje kedai pc . .tade keje lak . .dah online la keje aku . . .cm hampeh tol . . .hahaha

nelly berkata...

rehat banyak2 ~

Miss Anis berkata...

alOng Ok la 2 jnji hg da kjew kn.....
Nelly maceh yew....