Pengikut

Maharaja Lawak ! !

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ni nak cerita pasal maharaja lawak.
Sape tengok maharaja lawak semalam sila angkat jari /0/
kalau korang perasan makin hari lawak Nabil dah tak best dan kelakar
tengok la semalam bile name dye 3 terendah.
Lagi satu anis geram la tengok perangai dye macam terhegeh2 dan tergedik2
kalau tersingkir baru tahu. Kalau boleh Nabil tu ubah la perangai sikit, ni tak
perangai dye tu menyakitkan hati betul !!


tak suka nabil minggu depan harap dye terkeluar.

Anis suka sangat dengan persembahan kumpulan sepah, jozan dan jambu
macam diorang yang akan ke final je. Sebab setiap minggu persembahan mereka
sangat menghiburkan anis dan family tengok pun tergelak2 tengok cara
diorang memang lawak habis la.
Pada pendapat anis yang akan menang tempat pertama ialah :


No 1


No 2


No 3

Tapi ini sekadar pendapat anis saje sebab anis tengok berdasarkan'persembahan yang mereka tunjukkan.

Anda rasa macam mana??

~ Pinkystorymory ~

3 ulasan:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

jozan tetap yang terbaik :)

Dea berkata...

yup..suka mereka jugak.. jozann bestt

Miss Anis berkata...

best kn diorg...xsabar nk tgk minggu dpn...