Pengikut

Tiada Tajuk

Saat kau datang aku tidak pasti
Saat kau pergi aku sakit hati
Saat kau hadir aku tidak mengerti
Saat kau diam aku jatuh hati
Saat kau jauh aku tercari-cari

Tiap hari kau ku rindu
Tiap hari kau ku nanti
Tiap hari kau ku sayang
Tiap hari kau yang ku ingat
Tiap hari kau yang ku fikirkan

Mungkin kita sudah ditakdirkan begini dan aku mengerti kenapa kita tidak boleh menjadi sperti orang lain dan kau juga jangan nak harapkan apa2 dariku kerana ku tidak mungkin akan seperti dulu kembali..Kasih kita sudah sampai disini dan tiada apa yang tinggal lagi melainkan kenangan kita bersama yang tidak mungkin dapat terpadam begitu sahaja..

Andai itu takdirnya yang tidak dapat kita elakkan..
Andai itu suratannya yang telah tertulis untuk kita..
Mimpi indah tak semanis realiti walau betapa pahit pun ia..

Segalanya hanya dapat diungkapkan di dalam hati kerana tidak mungkin dapat diungkapkan melalui kata2..bersyukur dengan apa adanya kerana tidak semua impian kita menjadi kenyataan......

SAY :: Tiada lagi mimpi kerana mimpi itu mainan tidur...huhu

Tiada ulasan: