Pengikut

Duit syiling dan kertas terbaru

Walaupun duit syiling terbaru ni sudah dikeluarkan tapi susah betul nak dapat...Asyik dapat duit yang lama je...Hari tu bila dapat duit 50sen yang baru macam tak caya sebab kecik je tak macam duit 50sen yang lama da lah besar....Duit kertas lagi la tak pernah dapat tambah pulak ada duit kertas rm20 ringgit..



Agak2 bila boleh dapat pegang duit baru ni...

:: ^_* ::

2 ulasan:

"AkuE" berkata...

duit syiling dah ada kna guna...tpi tak smart..sbb kcil jak...hehe...pndapat jak....tpi duit rm10 n yg len2 tu blum da plak....

Miss Anis berkata...

kecik la comey...hehe