Pengikut

Serupa Tak??




Korang rasa sama tak? memang la ada iras2 sikit kan..
Sebenarnya black ni sepupu kepada budak laki ni.
Namanya Rosyafikri, black ni anak sedara kepada mak
fikri ni. Fikri ni kalau karaoke memang suara dia meletup la
tambah2 kalau nyanyi lagu perempuan. Dia suka jugak mai karaoke
kat rumah mak anis dan semua suka sangat dengan suara dia.
Kalau dia masuk pertandingan nyanyian pasti dia dapat memenangi
pertandingan itu. Kat sekolah dia pun aktif menyanyi juga.

Mak fikri ni kawan rapat mak anis, dengan fikri ni
pun kami dah anggap macam adik beradik sebab kami rapat.

** Sajanakbagitahutuje **

1 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

aah. la..sama..hehe...