Pengikut

Rindu Tudung Bawal

Agaknya sudah lama tak pakai tudung bawal ni
mentang2 sekarang popular dengan Shawl maka anis
pun terikut2 sekali sampaikan dah lupa macam mana nak
pakai tudung bawal....kalau dulu boleh jew entah
kenapa sekarang tak pernah pakai langsung
rasa rindu pulak nak start pakai tudung bawal ni.



Rindu nak pakai tudung macam ni jugak..


Sekarang ni macam2 style tudung boleh buat dan
yang menarik....kalau dulu tak tahu sangat nak bergaya
kalau pakai tudung tapi alhamdulillah pakai tudung pun
boleh bergaya jugak kan???

** pakaitudungbukanuntuksementaratapiselamanya **

2 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

suka tgk org bertudung skunk..mcm2 fesyen......tapi diri sniri tak terbukak pintu hati lagi :(

Miss Anis berkata...

tak pe nt satu hari pasti terbukak pintu hati..macam anis jugak ambik masa jugak baru pakai tudung.....