Pengikut

NenEk....rindu la....

Sudah lama agaknya tidak bertemu dengan nenek
last jumpa pun tahun lepas time mak su kahwin.
Rindu sangat hari2 teringat dekat nenek, tapi nenek jauh
nun di SATUN, THAILAND
nak pergi pun susah...PAsport pun tak ada
macam mana nak pergi. Kalau la nenek ada dekat
rasanya dah lama jumpa ni apakan daya ada jauh.


Kalau nenek ada dekat anis, anis suka peluk dan cium2 nenek
sampai puas...hahaha Comey tak nenek anis??
macam anis kan?? dengar kata sekarang nenek anis tak berapa
nak sihat, sakit kaki..tapi kat sana ada adik beradik nenek
dan yang paling dekat Tok Lang anis, jadi hari2 la dia akan
pi tengok nenek anis. Tok Ayah dan Mak Tok kadang2 pergi tengok
juga nenek kat THAILAND tu. Kami je yang belum berkesempatan
nak pergi sana tengok nenek.




1 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

hey..come on...passport dalam masa 3jam dah buleh siap..airasia ada...book thetiket!!
jgn buang masa anis