Pengikut

Love You My Sweet Friends



Rindu la kt korang...bila mau ketemu...
Selama 3 tahun kita duduk satu bilik kan?
kecuali Ika ( baju hijau ) 2 tahun
Banyak kenangan yang telah kita ciptakan bersama


Yeayy saya tahu yang saya paling kecik...haha
Walaubagaimanapun bersyukur sangat sebab diorang ni
tak memilih kawan sebab anis kan kecik mungkin diorang malu atau
segan kalau nak jalan dengan anis sebab anis ni kan macam
ADIK-ADIK , anis tahu ramai orang yang tak berapa nak suka dekat
anis dan ada jugak yang suka mengejek anis.
Anis tak kisah tapi kadang2 tu anis kecik hati jugak sebab anis
ni jadi bahan lawak dan usikan.
Tapi dengan diorang ni berbeza sebab anis rasa dengan diorang
ni apa2 pun boleh buat dan diorang ni pun perangai boleh
tahan gila2 jugak. Dengan diorang anis senang nak berkongsi
masalah, tu yang best.

Kalau boleh nak korang sentiasa ada dekat dengan anis.
Kalau boleh nak menjerit dan ketawa kuat2 dengan korang.

Rindu korang,
Kalau dulu kita selalu mengendap budak laki kat
tingkap main bola tampar kan???haha
( Sekarang Dah Tak Ada )


** Sory pada kawan2 yang lain kalau anis tak tulis pasal
korang ye....**

1 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

friend forever..good!