Pengikut

Rindu Sama Dia

Perasaan rindu kian menebal di dalam jiwaku ini...
sudah sekian lama tidak berjumpa denganmu membuatkanku
tiap hari, tiap malam, tiap..tiap...em hari2 la katakan teringatkanmu
ohhh mengapa kita susah sangat nak bertemu...
itu sebab anis tak keja dah kat situ macam mana 
nak jumpa....hanya dapat melepaskan rindu melalui gambarmu 
sahaja la sayang....

wahhh ayat macam orang tengah bercinta..huhu
anis sebenarnya rindu sama







cOmey dan cute kan???
macam2 yang dia kena pakai..haha
rindu sama NUR BALQIS BT HAMIHAZRIE
sekarang da pandai buat apa ek??
suka sangat tengok dia senyum cOmey geram...
sekarang da susah nak jumpa sebab anis dah tak
kerja kat topup dah....

6 ulasan:

Adam Narzuan berkata...

cute nyer baby ni....
Jom Jenguk...Follow dan Komen

Hans berkata...

comel2
memang patut la rindu pun

lisa berkata...

mata dia cantik :)

Miss Anis berkata...

a'ah kn...cOmey geram bile tgk...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

comelnye balqis pakai tudung. hehee

Miss Anis berkata...

hehe.....cOmel kn??