Pengikut

RindU Sangat ! ! !

Entah kenapa hati ini merindui akan dirimu wahai kesayanganku....wahhh ayat macam Orang tengah angau bercinta...hahahha... tak da la anis cuma teringatkan kawan2 kolej... Aishhh bila la dapat jumpa lagi dengan diorang...sunyi hati tak ada diorang kat sisi... dulu selalu dengan diorang je sekarang dah abis belaja da tak dapat nak tatap muka diorang tiap2 hari...haha walaupun kadang2 ada yang menyakitkan, menyeronokkan dan pelbagai ragam la... Tapi diorang ni semua best2 yang penting diorang ni pun suke bergambar jugak...hahaha anis ni kan suka tangkap2 gambar sampai diorang pun dah penat nak bergambar....hihi.. Kenangan dengan mereka tak akan dapat anis lupakan walaupun kami sempat bersama hanya 3 tahun...wahhh tiba2 ter'feeling' lebih pulak tambah2 kat rumah ni anis duduk sOrang2..... Korang2 anis rindu sangat dekat korang........






Missing You All

4 ulasan:

Nur Eyda berkata...

kite pun rindu kwn2 kite jugk..huhuhuhuhu

onie berkata...

kita pon teringat gak kat kawan2......... :(

cik ika berkata...

rindu kwn2 sekolah dn matrik..

Messy Girl berkata...

cm ta caya, 3 thun dah berlalu ...