Pengikut

Saye Suka Awak! ! !

Saye Suka Awak ! ! !
mcm pelik jew kan bunyinye..tapi
2 la Saye Suke Awak.. hihi
setelah setahun single sekarang anis mula ada perasaan kat seseorang
sayang?? suka?? rindu?? cinta??
yang mane satu yang anis rasa sekarang ni
nak kata sayang memang sayang sebab kenal dye pun da lama
dan mungkin dye pun mungkin la da tahu perangai anis macam mana.
nak kata suka 2 da memang da suka tapi tak tahu la nak bagi tahu macam mana
lagipun anis pun tak dapat nak kenal pasti dye pun suka dekat anis atau tak
kalau cinta tak pasti lagi sebab setakat ni anis belum rasa cinta lagi
mungkin lama - lama perasaan cinta 2 akan wujud mana tahu kan
tapi sekarang perasaan anis dekat dye adalah sayang, rindu dan suka
bila jumpa dan dapat cakap dengan dye memang la suka kan tapi anis
pun xtahu nak tunjukkan ekspresi macam mana
anis buat macam xtahu tapi kadang - kadang entah la rasa macam mana
tapi serius kalau dye tahu pasal ni mesti anis malu gila ye la selama
ni kawan rapat last2 anis ada perasaan dekat dye 
xke pelik namanya...hehehehe
tapi anis harap yang dye pun suka kat anis dan lain macam kalau xdapat
jumpa atau tengok dye...hahahaha
( rasa gedik lak )



4 ulasan:

kodokecik™ berkata...

saya pom rasa mcm cik anis...huhu...sedihnya xdpt tgk..hehe....geram bila jumpe...tapi saya sayang..rindu dan suka dekat dia...cinta xmungkin sebab saya tak layak tok dia.. :( harap dia pomsuka saya...harap.....heheh

bluepurple berkata...

keep it up ! huhu .. lau mmg dah suke , suke btol2 .. jngan main2 k !

Miss Secreto De Amor berkata...

kalo lambat mknanye TERLEPAS la. . .

mohd sharul azahar mokhtar berkata...

btol r kate along..lau lmbat alamt yew terlepas laa...hurmm.. ak pham perasaan ko anis..g pon dye housemate ak kan...kasi dye ckit waktu, dlu clap ko gak kan..dye layan ko wat xtau jerk...skunk da jadi blik kat ko..hurmmm...so bersabar jelaa ek...g pon ko dkat gan umah dye..lau rindu t ley jmpe...kan2