Pengikut

Tak ku Sangka Tak ku Duga

Sebelum ni anis pernah praktikal kat satu kilang ni
anis praktikal dengan budak USM sekali
tapi diorang kerja bahagian lain la.
Baru2 ni salah seorang daripada diorang ni nama dia
Amalina Omar dan dia pun tiba2 je
bukak FB kak anis dan dia tengok la gambar family anis
dan time tu dia tengok dengan family dia,
tiba2 dia mesej anis dekat FB 
dia tanya la nama mak ayah anis pastu anis pun bagi tau lah
dan dia kata la yang mak ayah dia kenal mak ayah anis.
Kesimpulannya, mak ayah anis dan mak ayah dia SEPUPU
dan anis dengan dia kira DUA PUPU la...huhu
Tak sangka pulak yang kami ni ada sangkut paut dah la pernah praktikal
sama2 lagipun sebelum ni memang anis tak pernah 
jumpa dengan family dia jadi macam secara kebetulan pulak.

Jadi ayah pun bagi tahu yang anis ni pangkat kakak, jadi dia
kena panggil kat anis kakak la...hahaa
kelakar pulak....

~ Pinkystorymory ~

5 ulasan:

hafiz hafizol berkata...

amBoi.. tajuk entri dah macam lirik lagu ..

kemain dia.. hehehhe

Miss Candy Mandy berkata...

hahaha...pela die ni , last2 sepupu :)

Miss Anis berkata...

taw xpew...sblm ny xtaw pOwn....hehehe

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

hehe..kebetulan smua nih

Miss Anis berkata...

2 la psal....kbtlan jew....