Pengikut

ciNciN

Baru2 ni anis konvo
dan time beratur anis nampak la kat jari
husna ada 2 cincin sebelah dan kanan
anis dengan slamber dengan muka tak malu
mintak kat una satu cincin

Dia pun tak kisah dan terus bagi kat
anis cincin yang dia pakai tu
anis ingat nanti nak bagi balik la dekat dia
tapi macam mana anis boleh terlupa.

Time balik rumah baru anis ingat 
dan anis mesej la kata 
yang cincin anis terlupa nak bagi
lepas tu dia kata nanti la bagi kalau
jumpa atau nak ambik terus pun tak pa

Anis segan la nak simpan lama2 dekat anis
lagi pun tu cincin dia kan...
yang penting cincin dia tu hari2 anis pakai
hehehhee
bila buang rasa lain pulak..

hahhaa macam la cincin ni BOYFRIEND 
yang bagi.....

Anis seyesly kalau pakai cincin
memang sayang nak buang..
jadi anis akan jaga cincin ni baik2 
sehingga anis bagi balik dekat una..

Biar cincin ni jadi ingatan anis
dekat una yeee...hihihi
Sayang Una...^_*

5 ulasan:

Messy Girl berkata...

hahaha..aku tau, una bg cincin tu kat hg ? wa mpmpau ni..hahahaha

Miss Anis berkata...

xla....aq ingt nk bg blik tp da lupa la.......

ekin.. berkata...

gambar cincin xde??hehe

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

nk tgk cincin tu jgk..hehehe

Miss Anis berkata...

hehee....xsempat nk tangkap la....