Pengikut

Need sOmeOne

Sunyi kan bile tak de teman?
tu buat yang tak de pasangan la macam anis
ni...heee
bukannye ape sekali sekala teringin
gak nak bermanja2, berkongsi cerita,
bergurau senda, keluar sama2..
Anis pun tak tahu kenape menjak dua menjak
ni anis jadi jeles bile tengok
pasangan kapel ni
geram pun ada, meluat pun ada
hahhaha macam2 la anis ni.
Bukan anis ni desprate nak sangat ada
Boyfren cuma perasaan nak 
tu ada la jugak..
Benci...Benci..Benci...
bila perasaan jeles ni wujud.
Anis macam dah serik pun ada nak berkapel
ni..yla kebanyakkannya semua mengecewakan
hati anis je. Bukan anis
nak kata yang lelaki ni tak guna
cuma sestengah je, lagipun kita kena jugak
pandai memilih, buatnya silap pilih
tak ke Rosak..

Bila lah anis nak jumpa dengan pasangan
hidup anis ni...sambil2 tu nak berangan cikit la..hee

5 ulasan:

ekin.. berkata...

jangan memilih sangat..cukuplah kalau si doa boleh menjadi imam pada kita..:)

emeliena berkata...

sabo yee anis (;
perasaan tu biasa laa.
tapi walaupun kita tak ada boifren, kita still ada member2, still ada femili yang sentiasa ada di samping kita, rite?

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

tak perlu cari dear...cuma tunggu ja...ada yg tercipta untuk mu

Eyda Dania berkata...

nsb kite serupa r anis...mybe lum bertemu ngn owg yg betul...sabar je r..

Miss Anis berkata...

2 la skunk cuma mampu bersabar jew....hehehe...maceh smua...