Pengikut

Aku Suka Dia

Patut la si ' ALONG ' tu suruh anis dengar lagu Ainan Tasneem - Aku Suka Dia rupa2nya sama apa yang along buat dekat anis...hahaha macam kelakar Ku terima satu nota..darimu..Yang tertulis ' AKU SUKA KAMU '  anis pun tak sangka yang dia akan buat macam tapi dia tak bagi dekat anis sendiri dia bagi dekat sorang budak laki ni lepas tu anis macam tak percaya dan dia pun mai la dekat anis tanya dapat tak surat tu tapi anis kata bukan ALONG yang tulis. Dan sebagai bukti kata dia yang tulis, dia buat lagi satu nota DEPAN anis nak bagi anis percaya kata dia yang tulis sendiri... huhu macam merepek je tapi sebagai KAWAN. Kat kertas tu ada la terselit satu kata2 yang dia sering ungkap dekat anis dan dia kata kalau rasa anis anggap dia kawan dia suruh anis simpan kertas ni...

Lagi satu kalau pasang lagu Najwa Latif & Sleeq - Untuk Dia mesti dia akan menyanyi dekat anis dan anis pun akan pusing satu tempat yang anis berniaga tu sebab tak nak dengar + MALU siot.....orang yang lalu kat situ semua tengok semacam je dan kalau anis tengah berjual mesti dia akan datang dan akan cakap kuat2 ANGAH..ANGAH Dalam Hati Along Ada Sapa?? yang lain akan jawab ANGAH tak ke anis yang malu...Walau apa pun ia tetap membahagiakan anis sebab hanya sebulan je kami dapat bergurau2 macam ni...Kenal baru kejap je tapi rasa macam kenal dah lama dah..


Mereka2 suka cakap yang anis tak macam 22tahun tapi perangai macam kanak2 nak buat macam mana kan dah perangai anis macam ni dan nak ubah pun mungkin susah tapi ni lah yang jadi awet muda...hehehe (^_*)

1 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

lamanya kamuu menghilang........ welcome back