Pengikut

Pertunangan Mak Cik


Ni la mak cik anis selamat menjadi tunangan orang pada 15/7/12
tempoh pertunangan mereka mungkin setahun ataupun lagi cepat.
Tak sangka mak cik pun dah bertunang, walaupun umur baru
20 tahun....elok la kembar dia pun kawin umur 19 sekarang bakal
jadi ibu...Depa semua duk kata kat anis dan kak nak dekat
tua dah tak kawin2 lagi tapi nak buat macam mana kan belum ada
jodoh lagi..
Ni kembar dia...kembar tapi tak serupa
Kebetulan kawan anis pun dia bertunang jugak nama dia
Che Mastura Bt Che Abdullah

Cantik kan?? lagi pun anis tak boleh nak pergi rumah dia
sebab dia duduk kat pahang..jauh sangat...hehhehe
nanti kalau kawin insyaallah boleh pergi tu pun tak janji lagi....


1 ulasan:

✿ pink velvet ✿ berkata...

tahniah to both of them :)