Pengikut

Bertemu Kamu

Setelah beberapa kali asyik tertangguh ja akhirnya bertemu juga
dengan kamu HUSNA dan DAYAH walaupun sekejap itu sudah cukup
sebab kita pun lama tak jumpa kan....Tu pun kebetulan
ja anis pi penang sebab mak ngah masuk hospital kat sana dan jugak
dekat dengan tempat kerja diorang jadi lagi senang la..
Tapi anis jumpa HUSNA dulu baru jumpa DAYAH  sebab diorang balik
dan kerja tak sama..


Walaupun sekejap sempat lagi tau nak tangkap2 gambar ni...
Bila pulak la nak jumpa kan???

3 ulasan:

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

terbaik lah...jumpa kengkawan lamaa

Messy Girl berkata...

teringat tyme3 kolej dulu :)
rindu kan

Miss Anis berkata...

a'ah....rindu sangat